RETOURBELEID

Wij doen onze uiterste best om alle producten naar jouw tevredenheid te leveren. Toch kan er iets fout gaan.


Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen draagsporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om is beschadigd.

 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Info@salarholding.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

LET OP! Een retourzending dient eerst gemeld te worden zodat wij aanvullende instructies m.b.t de retourzending kunnen verstrekken en daarnaast op de hoogte zijn dat we een zending kunnen verwachten.

Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track en Trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen door ons teruggestort op jouw rekening.

 

We willen dat je tevreden bent met je aankoop. We begrijpen dat er risico’s en onzekerheden spelen bij online winkelen, dus we accepteren graag restituties en uitwisselingen van onze producten. Je kunt het artikel binnen 14 dagen aanmelden voor retour. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het naar ons retour te zenden.

 

Wanneer wordt mijn retourzending niet geaccepteerd door Azimishop?

  1. Wanneer producten niet binnen 14 dagen na levering retour gezonden zijn.
  2. Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden retour gezonden worden.
  3. Het product of verpakking moet in originele staat teruggezonden worden.

 

Additionele info

Er kan bij het retourneren van het geld waardevermindering worden toegepast op producten zoals kleding of andere producten die gedragen zijn en beschikken over beschadigingen, vieze plekken of nare geurtjes.

Termijn van terugbetaling

Het geld wordt in maximaal 14 dagen teruggestort

Wie betaalt de kosten van retourzending?

Wanneer je een product retour wil sturen naar Azimishop.nl zullen deze kosten voor de koper zijn. Alleen retourzendingen met Track & Trace worden geaccepteerd. Dit is belangrijk zodat we ten alle tijden kunnen zien waar de retourzending zich bevindt.

Verzendkosten

Het retourneren van binnenlandse of internationale bestellingen is verantwoordelijk voor de verzendkosten of eventuele extra kosten van het product. De retourzendingen zijn op eigen risico en wij geven er de voorkeur aan dat je het product verzendt met een trackingscode.

Zorg ervoor dat je contact met ons opneemt voordat je een product retourneert, zodat we je tijdens het proces kunnen ondersteunen om hoge kosten te voorkomen.

 

Stappenplan:

  1. Meld je retour aan via onze klantenservice
  2. Verpak je product(en) goed en stevig
  3. Vul het retour formulier in en stuur deze samen met het pakketje naar onze leverancier

 

BELANGRIJK:

Zonder retourformulier kunnen we je retour niet in behandeling nemen.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het terugsturen. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Gebruik altijd verzending met tracking.